„Mekdonalds”, „Koka-kola”, „Audi”, „Folksvagen” – samo su neki od svetskih konglomerata koji su skrenuli pažnju javnosti na važnost distanciranja ovih dana tako što su izmenili svoje logotipe.
Čuveni žuti lukovi „Mekdonaldsa“ u reklami u Brazilu razdvojili su se zbog opasnosti od koronavirusa. Brazilski ogranak lanca restorana postavio je logotip i na svoju stranicu na Fejsbuku, piše Si-En-En.
„Koka-kola“, koja obično promoviše druženje i zajedništvo, oglas sa slovima koja su se „odmakla“ jedno od drugog prikazuje na njujorškom Tajms skveru.
Automobilski giganti u istom vlasništvu, „Audi“ i „Folksvagen“, takođe su ukazali na važnost držanja razdaljine.
„Audi“ je objavio kratak video-snimak na kojem se vidi kako se njegova čuvena četiri kruga udaljavaju, dok je „Folksvagen“ razdvojio V i W.
Logotipi ovih kompanija samo će privremeno na ovaj način podsećati korisnike da je jedini način da se izborimo sa koronavirusom držanje razdaljine onda kada nakratko moramo da napustimo svoj dom.