Udruženje "Moja Srbija" saopštilo je da je danas počela kampanja "Srbija ima kvalitet" čiji je cilj stvaranje poverenja građana u domaće proizvode i kompanije. Ciljevi kampanje su i podsticanje razvoja proizvodnje u Srbiji, ulaganje u unapređenje kvaliteta proizvoda i proizvodnje, promovisanje kvalitetnih domaćih proizvoda i brendova, kao i promovisanje turističkih potencijala u Srbiji. Tokom ove kampanje koju sprovodi udruženje Moja Srbija s Privrednom komorom Beograda građanima će se objašnjavati razlike u pojmovima "domaći proizvod" i "domaće vlasništvo". U okviru kampanje biće emitovano više od 2.000 televizijskih spotova, a u 22 grada u Srbiji besplatno će biti podeljeno 100.000 primeraka specijalnih brojeva magazina "Srbija ima kvalitet" i "Moj izbor 2011.". Biće anketirano i 2.000 kupaca u supermarketima u Srbiji, na osnovu čijih glasova će se dodeliti priznanje za najomiljenije proizvode i brendove u Srbiji "Moj izbor 2011."
Udruženje "Moja Srbija" saopštilo je da je danas počela kampanja "Srbija ima kvalitet" čiji je cilj stvaranje poverenja građana u domaće proizvode i kompanije.
Kako se navodi, ciljevi kampanje su i podsticanje razvoja proizvodnje u Srbiji, ulaganje u unapređenje kvaliteta proizvoda i proizvodnje, promovisanje kvalitetnih domaćih proizvoda i brendova, kao i promovisanje turističkih potencijala u Srbiji.
Dodaje se da će se tokom ove kampanje koju sprovodi udruženje Moja Srbija s Privrednom komorom Beograda građanima objašnjavati razlike u pojmovima "domaći proizvod" i "domaće vlasništvo".
U okviru kampanje biće emitovano više od 2.000 televizijskih spotova, a u 22 grada u Srbiji besplatno će biti podeljeno 100.000 primeraka specijalnih brojeva magazina "Srbija ima kvalitet" i "Moj izbor 2011.".
U saopštenju se dodaje da će biti anketirano i 2.000 kupaca u supermarketima u Srbiji, na osnovu čijih glasova će se dodeliti priznanje za najomiljenije proizvode i brendove u Srbiji "Moj izbor 2011."
"Od podsticanja ulaganja u unapređenje kvaliteta dobit će imati svi - od vlasnika firmi, preko zaposlenih, do krajnjih potrošača - kupaca", naglašava se u saopštenju.