Kompanija Peloton saopštila je svojim zaposlenima da ukida otprilike 780 radnih mesta, zatvara značajan broj svojih maloprodajnih objekata i povećava cene neke opreme u pokušaju da smanji troškove i postane profitabilan.
Kompanija nije precizirala koliko od svojih 86 maloprodajnih lokacija planira da zatvori, ali je rekla da će "agresivno" smanjenje početi 2023. Tempo zatvaranja zavisiće od toga koliko brzo Peloton može da pregovara o izlasku iz zakupa, prenosi CNBC.
Iz kompanije Peloton rečeno je da će napustiti logistiku poslednje milje tako što će zatvoriti preostala skladišta i prebaciti posao isporuke trećim dobavljačima, što će rezultirati delom ukidanja radnih mesta.
Takođe smanjuje broj pozicija u svom internom timu za podršku, koji se uglavnom nalazi u Tempeu, Arizona, i Planou u Teksasu, i umesto toga će se oslanjati na treće strane.
Sveobuhvatne promene su deo nedavno postavljenog plana glavnog izvršnog direktora Barrija Makartija da usmeri povezanog proizvođača fitnes opreme u novom pravcu. Poslovanje Pelotona je procvetalo do nezamislivih visokih vrednosti nakon početka pandemije kovida, zbog čega su akcije porasle zajedno sa drugim takozvanim akcijama koje ostaju kod kuće kao što su Zum. Ali pod tadašnjim izvršnim direktorom i osnivačem Pelotona Džonom Folijem, potražnja je počela da usporava skoro jednako brzo kao što je rasla, kada su ljudi ponovo počeli da izlaze.
McCarthijevi najveći zadaci sada uključuju oslobađanje od fiksnih troškova i pronalaženje više načina da unovči svoju bazu lojalnih kupaca.
"Prebacivanje naše poslednje milje isporuke na 3PL smanjiće naše troškove isporuke po proizvodu do 50% i omogućiće nam da ispunimo naše obaveze isporuke na najefikasniji mogući način", napisao je Mekarti u dopisu zaposlenima.
"Ova proširena partnerstva znače da možemo osigurati da imamo mogućnost povećanja i smanjenja kako obim varira" dodao je on.