Prodaja pametnih telefona u Kini pala je 13 posto prošle godine, što je najveći pad u sektoru u desetljeću, budući da su potrošači oprezno kupovali, objavila je danas tvrtka za istraživanje tržišta IDC.
Ukupan broj
isporučenih uređaja iznosio je 286 milijuna, što je pad u odnosu na 329
milijuna u 2021., što znači da je ukupna prodaja u 2022. bila niža nego u
2013., a prvi put od tada je godišnja prodaja pala ispod 300 milijuna,
prema izvješću. Telefoni Vivo, koji pokreće operativni sustav Android, lani su bili
najprodavaniji brend s tržišnim udjelom od 18,6 posto, a isporuke su mu
pale za četvrtinu. Drugi najprodavaniji brend bio je Honor, a slijede ga Apple i Oppo na trećem mjestu. Pad prodaje pametnih telefona u Kini također se odrazio na prodaju u
sektoru na globalnoj razini, budući da je globalna isporuka pametnih
telefona dosegla 1,2 milijarde, što je najmanje od 2013. i predstavlja
pad od više od 11 posto.