Jašući na talasu desetina miliona novih pretplatnika, „Dizni“ je najavio da će u decembru u SAD lansirati novu striming uslugu sa reklamama, a naredne godine i u ostatku sveta.
Američki gigant industrije zabave prijavio je da je na početku jula na svojih tri striming platforme imao 221,1 milion pretplatnika.
Tim je „Dizni“ za dlaku pretekao „Netfliks“, koji proteklih meseci beleži pad pretplatnika.
Međutim, iz „Diznija“ su takođe najavili da će im zbog gubitka prava prenosa kriketa u Indiji procene rasta u narednim kvartalima biti manje od prognoziranih.
Kompanija osim Dizni plusa poseduje i platforme Hulu i sportski striming kanal I-Es-Pi-En plus.
Pandemija je zbog zatvaranja prethodnih dve godine dovela do ogromnog rasta korisnika striming servisa, ali popuštanje mera protiv kovida čini se da, za razliku od „Netfliksa“, ne sprečava „Dizni“ da privuče nove pretplatnike.
Kompanija je u poslednjem kvartalu dodala 14,4 miliona novih pretplatnika na Dizni plus platformu, od čega veliki broj van SAD – mnogo više nego što su analitičari očekivali.
Krajem godine planira se i lansiranje nove striming usluge koja će imati reklame i koštati mesečno 7,99 dolara. Mesečna pretplata za istu uslugu bez reklama porašće na 10,99 dolara. Dizni planira da lansira istu uslugu van SAD naredne godine.
Čelnici kompanije ne očekuju da će porast cena usluga dugoročno odvratiti korisnike, a takođe prijavljuju da postoji jak interes drugih kompanija da se reklamiraju na njihovim platformama.
Ipak, nije sve tako bajno što se „Diznijevog“ striming posla tiče. Napori da se dođe do novih pretplatnika koštali su kompaniju 1,1 milijardi dolara prošli kvartal.