Švedski modni brend „Ejč end em” (H&M), popularan veoma u Srbiji, saopštio je danas da će da smanji globalnu radnu snagu za oko 1.500 radnih mesta, u okviru plana za redukovanje troškova i poboljšanje efikasnosti.
Kompanija sa sedištem u Švedskoj navela je da će troškovi restrukturiranja od 800 miliona kruna (76 miliona dolara) biti knjiženi u finansijskom izveštaju za poslednja tri meseca ove godine, prenosi Tanjug. Procenjuje se da će smanjenje osoblja obezbediti godišnju uštedu od oko 2,0 milijarde kruna (190 miliona dolara).
Glavna izvršna direktorka Helena Helmerson rekla je da je „Ejč end em” veoma svestan činjenice da će ovom odlukom biti pogođene kolege, te da će im kompanija pružiti podršku u pronalaženju najboljeg mogućeg rešenja u njihovim narednim koracima.
Taj modni brend osnovan je u Švedskoj 1947., poseduje oko 4.664 prodavnica na 77 tržišta i ima 57 onlajn trgovina.