Novi “reno klio” četvrte generacije proglašen je, u izboru Asocijacije automobilskih novinara Srbije, za automobil 2013. godine u našoj zemlji. Iako nismo učestvovali u ovom glasanju, izboru nema šta da se prigovori. “Klio”, adut “Renoa”, automobil je koji je svojim kvalitetom, dizajnom i izuzetnim odnosom ponuđenog za cenu i na našem tržištu stekao veliki broj poklonika. Ova nagrada je još jedna u nizu koje je “klio 4” prigrlio od lansiranja na Pariskom salonu automobila. Dobitnik je i “Zlatnog volana” u konkurenciji 44 automobila na izboru koji je organizovao nemački časopis “Auto bild”, a čiji žiri čine 73 miliona čitalaca, novinari, ali i poznati i priznati vozači, kao i slavne ličnosti. Ove nagrade su odraz dobrog prijema “Renoovog” novog vizuelnog identiteta u javnosti. Novi “klio” je prvi model s novim dizajnerskim obeležjima, od kojih je najuočljiviji vrlo vidljivo postavljen logotip, uz elegantna zaobljenja i prefinjene linije.
Novi “reno klio” četvrte generacije proglašen je, u izboru Asocijacije automobilskih novinara Srbije, za automobil 2013. godine u našoj zemlji.
Iako nismo učestvovali u ovom glasanju, izboru nema šta da se prigovori. “Klio”, adut “Renoa”, automobil je koji je svojim kvalitetom, dizajnom i izuzetnim odnosom ponuđenog za cenu i na našem tržištu stekao veliki broj poklonika.
Ova nagrada je još jedna u nizu koje je “klio 4” prigrlio od lansiranja na Pariskom salonu automobila. Dobitnik je i “Zlatnog volana” u konkurenciji 44 automobila na izboru koji je organizovao nemački časopis “Auto bild”, a čiji žiri čine 73 miliona čitalaca, novinari, ali i poznati i priznati vozači, kao i slavne ličnosti.
Ove nagrade su odraz dobrog prijema “Renoovog” novog vizuelnog identiteta u javnosti. Novi “klio” je prvi model s novim dizajnerskim obeležjima, od kojih je najuočljiviji vrlo vidljivo postavljen logotip, uz elegantna zaobljenja i prefinjene linije.
Privlačnost novog “klija” je istaknuta i paletom manjih motora koji omogućavaju uštedu goriva od 20 odsto u odnosu na prethodnu generaciju. Kada je reč o emisiji CO2, ističemo benzinski turbo motor “ENERGY TCe 90” s potrošnjom od samo 4,3 litra na 100 km i emisijom CO2 od samo 99 g/km.
S novim dizel motorom “ENERGY dCi 90 eco” ispod poklopca haube, novi “klio” je postavio nov rekord potrošnje u klasi sa samo 3,2 litra na 100 km, što odgovara emisiji CO2 od 83 g/km.
Zahvaljujući konstrukciji, vešanju, produženom međuosovinskom razmaku i širem tragu, šasija novog “klija” je i dalje polazište za obeležja vozila u ovom segmentu.
Sa osvojenih pet zvezdica na testu sigurnosti “EuroNCAP”, novi “klio” je merilo i kada je reč o pasivnoj sigurnosti, a takođe je zaslužio najbolju ocenu u klasi gradskih automobila za tri od četiri ocenjivana parametra.
Ekran od sedam inča
Još jedno od privlačnih obeležja novog “klija” je multimedijalni sistem koji postavlja nove standarde u segmentu ovog vozila. Sistem “MEDIA NAV” ima ekran od sedam inča (18 cm) koji je osetljiv na dodir, a koji je ugrađen u 80 odsto verzija. Takođe, obuhvata audio-sistem 4 20 vati sa “Bass Refle” sistemom, uz sveobuhvatnu povezivost (“blutut”, USB, audio-priključak) koja putnicima omogućava reprodukciju muzike s prenosivih uređaja.
Reklama s pingvinima
Nova TV reklama za "fijat panda 4h4 antarktiku" emituje se na svim većim medijskim TV i radio-stanicama u Italiji, a uskoro će se prikazivati i širom Evrope. Zajedno s "pandom", u ovoj duhovitoj TV reklami pojavljuju se i pingvini koji su zaštitni znak Antarktika, ali za razliku od ovih šarmantnih stvorenja koja su često sklona klizanju i padovima, nezaustavljivi model "panda 4h4 antarktika" nema nikakvih problema u kretanju po snegu i ledu.