Asocijacija potrošača Srbije (APOS) ispitivaće u narednih godinu dana kvaliet ulja i mobilne telefonije u Srbiji. Vrednost projekta, u okviru koga će biti organizovano i nekoliko seminara i radionica, je oko 135 hiljada evra i 90 odsto je dobijeno iz sredstava Evropske unije dok će preostalih 10 odsto obezbediti APOS i nemačka organizacija Štiftung Varenteste. Svuda u svetu potrošač ima najslabiju poziciju na tržištu. Njega mame reklamom, od strane proizvođača ne dobija objašnjenja o stvarnim osobinama proizvoda, prodavac ga praktično nagovara da kupi proizvod koristeći nebitne i delom netačne informacije i na taj način mu izvlači novac iz džepa. Iz pretpristupnih fondova EU (IPS) Srbiji je odobreno 2,9 miliona evra za projekte zaštite potrošača.
Asocijacija potrošača Srbije (APOS) ispitivaće u narednih godinu dana kvaliet ulja i mobilne telefonije u Srbiji, najavljeno je u ponedeljak na konferenciji za novinare.
Vrednost projekta, u okviru koga će biti organizovano i nekoliko seminara i radionica, je oko 135 hiljada evra i 90 odsto je dobijeno iz sredstava Evropske unije dok će preostalih 10 odsto obezbediti APOS i nemačka organizacija Štiftung Varenteste.
Predsednik nemačke organizacije Štiftung Varentest Hajnc Filnat je ocenio da svuda u svetu potrošač ima najslabiju poziciju na tržištu.
"Njega mame reklamom, od strane proizvođača ne dobija objašnjenja o stvarnim osobinama proizvoda, prodavac ga praktično nagovara da kupi proizvod koristeći nebitne i delom netačne informacije i na taj način mu izvlači novac iz džepa", kazao je on.
Pomoćnica ministra trgovine Ljiljana Stanković je kazala da je iz pretpristupnih fondova EU (IPS) Srbiji odobreno 2,9 miliona evra za projekte zaštite potrošača.