Indeks potrošačkih cena se definiše kao mera prosečne promene maloprodajnih cena robe i usluga koje se koriste za ličnu potrošnju.Cene ovih proizvoda i usluga u maju u odnosu na april 2010. godine u proseku su više za 1,5 posto, saopštio je Republički zabvod za statistiku. Potrošačke cene u maju 2010. godine u odnosu na isti mesec 2009. godine više su za 3,7 posto. Potrošačke cene u maju 2010. godine u odnosu na decembar prošle godine su povećane za 4,1 posto...
Indeks potrošačkih cena se definiše kao mera prosečne promene maloprodajnih cena robe i usluga koje se koriste za ličnu potrošnju.
Cene ovih proizvoda i usluga u maju u odnosu na april 2010. godine u proseku su više za 1,5 posto, saopštio je Republički zavod za statistiku. Potrošačke cene u maju 2010. godine u odnosu na isti mesec 2009. godine više su za 3,7 posto.
Potrošačke cene u maju 2010. godine u odnosu na decembar prošle godine su povećane za 4,1 posto.
Posmatrano po glavnim grupama proizvoda i usluga klasifikovanih prema nameni potrošnje u maju u odnosu na april 2010. godine, najveći rast cene zabeležen je u sledećim grupama: hrana i bezalkoholna pića – 2,8 posto, transport, rekreacija i kultura - dva posto., zdravstvo – 1,6 posto, nameštaj, pokućstvo i tekuće održavanje – 1 posto i restorani i hoteli – 0,7 posto.