Tržišni udio slovenskih diskonata porastao 9,4%

Bez autora
Aug 26 2010

Od početka 2007. do kraja 2009. tržišni udio diskonata u Sloveniji povećao se za 9,4 postotna boda te je prošle godine obuhvaćao 12,9 posto cjelokupnog tržišta prehrambenih proizvoda. U usporedbi s predkriznim razdobljem, rast je znatno veći; od 2004. do 2007. iznosio je 0,6 postotnih bodova. Svoj su tržišni udio diskonti povećali prvenstveno na račun hipermarketa, čiji se tržišni udio od kraja 2007. do kraja 2009. smanjio za 7,5 postotnih bodova te su lani držali 19,5 posto cjelokupnog tržišta. U tom su razdoblju tržišni udio gubile sve preostale vrste trgovina, osim supermarketa, čiji je tržišni udio lani bio skoro 50-postotan.

Tržišni udio slovenskih diskonata porastao 9,4%Od početka 2007. do kraja 2009. tržišni udio diskonata u Sloveniji povećao se za 9,4 postotna boda te je prošle godine obuhvaćao 12,9 posto cjelokupnog tržišta prehrambenih proizvoda.

U usporedbi s predkriznim razdobljem, rast je znatno veći; od 2004. do 2007. iznosio je 0,6 postotnih bodova.

Svoj su tržišni udio diskonti povećali prvenstveno na račun hipermarketa, čiji se tržišni udio od kraja 2007. do kraja 2009. smanjio za 7,5 postotnih bodova te su lani držali 19,5 posto cjelokupnog tržišta. U tom su razdoblju tržišni udio gubile sve preostale vrste trgovina, osim supermarketa, čiji je tržišni udio lani bio skoro 50-postotan.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik