Od početka 2007. do kraja 2009. tržišni udio diskonata u Sloveniji povećao se za 9,4 postotna boda te je prošle godine obuhvaćao 12,9 posto cjelokupnog tržišta prehrambenih proizvoda. U usporedbi s predkriznim razdobljem, rast je znatno veći; od 2004. do 2007. iznosio je 0,6 postotnih bodova. Svoj su tržišni udio diskonti povećali prvenstveno na račun hipermarketa, čiji se tržišni udio od kraja 2007. do kraja 2009. smanjio za 7,5 postotnih bodova te su lani držali 19,5 posto cjelokupnog tržišta. U tom su razdoblju tržišni udio gubile sve preostale vrste trgovina, osim supermarketa, čiji je tržišni udio lani bio skoro 50-postotan.
Od početka 2007. do kraja 2009. tržišni udio diskonata u Sloveniji povećao se za 9,4 postotna boda te je prošle godine obuhvaćao 12,9 posto cjelokupnog tržišta prehrambenih proizvoda.
U usporedbi s predkriznim razdobljem, rast je znatno veći; od 2004. do 2007. iznosio je 0,6 postotnih bodova.
Svoj su tržišni udio diskonti povećali prvenstveno na račun hipermarketa, čiji se tržišni udio od kraja 2007. do kraja 2009. smanjio za 7,5 postotnih bodova te su lani držali 19,5 posto cjelokupnog tržišta. U tom su razdoblju tržišni udio gubile sve preostale vrste trgovina, osim supermarketa, čiji je tržišni udio lani bio skoro 50-postotan.