Brendiranje Srbije kao turističke destinacije

Bez autora
May 29 2012

Kreiranje modernih tržišnih strategija u stvaranju turističkog proizvoda doprinosi i povećanju broja investicija. Zemlje regiona poseduju veliki turistički potencijal kroz dobro pozicionirane i prepoznatljive destinacije i mnoštvo atraktivnih neistraženih mesta. Brendiranje Srbije kao turističke destinacije postaje sve neophodnije, ali je za to neophodno ispunjavanje određenih preduslova, pre svega izgradnja bazične infrastructure. Brendiranje neke zemlje zavisi od toga šta to društvo pravi i koji je njegov doprinos globalnom svetu. Kada je reč o kongresnom turizmu, Srbija je sa 72. došla na 42. poziciju na svetskoj rang-listi. Iz treće lige kongresnih destinacija Srbija je došla do vrha druge lige, gde se još nalaze Hrvatska, Slovenija, Estonija i Rumunija, dok prvu ligu čine velike i bogate zemlje koje organizuju mnogo regionalnih skupova i konferencija.

Brendiranje Srbije kao turističke destinacijePomoćnik ministra ekonomije i regionalnog razvoja u Vladi Republike Srbije Renata Pindžo je, otvarajući jednodnevnu manifestaciju pod nazivom

''Turizam, progresivni brend regiona'', istakla da kreiranje modernih tržišnih strategija u stvaranju turističkog proizvoda doprinosi i povećanju broja investicija.

Cilj 8. međunarodne brend konferencije je podrška privrednom razvoju i pozicioniranju Srbije kao turističke destinacije.

Prema njenim rečima, zemlje regiona poseduju veliki turistički potencijal kroz dobro pozicionirane i prepoznatljive destinacije i mnoštvo atraktivnih neistraženih mesta.

Brendiranje Srbije kao turističke destinacije postaje sve neophodnije, ali je za to neophodno ispunjavanje određenih preduslova, pre svega izgradnja bazične infrastructure, istakla je ona.

Brendiranje neke zemlje zavisi od toga šta to društvo pravi i koji je njegov doprinos globalnom svetu.

Pomoćnik direktora Turističke organizacije Srbije (TOS) Miloš Milovanović je naveo podatak da je, kada je reč o kongresnom turizmu, Srbija sa 72. došla na 42. poziciju na svetskoj rang-listi. Iz treće lige kongresnih destinacija Srbija je došla do vrha druge lige, gde se još nalaze Hrvatska, Slovenija, Estonija i Rumunija, dok prvu ligu čine velike i bogate zemlje koje organizuju mnogo regionalnih skupova i konferencija, naglasio je on.

Na pomenutoj konferenciji, koja se održava u Centru "Sava", učestvuju predstavnici turističkih kompanija, kao i stručnjaci i menadžeri za turizam iz Velike Britanije, Mađarske, Hrvatske, Crne Gore, Makedonije i drugih zemalja.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik