Rasprodati aranžmani za letnju sezonu

Bez autora
Jun 18 2012

Turističke agencije su prodale sve aranžmane za letnju sezonu, a sada se bave logistitikom, odnosno slanjem i povratkom putnika u zemlju. Najpre su prodati jeftiniji i kraći aranžmani, i aranžmani za jun i septembar. Malo teže su se prodavali skuplji i aranžmani u jeku sezone, ali su agencije prestrukturirale ponudu, tako da su agencije prodajni posao završile i sada se bave logistikom, slanjem i povraćajem putnika u zemlju. Ekonomska kriza je razlog zašto se više kupuju sedmodnevni nego desetodnevni aranžmani, zato bolje idu hoteli sa dve i tri zvezdice nego oni skuplji, ali su i pored toga sva sedišta u avionima koji voze putnike čarterima popunjeni. Kada je reč o domaćem turizmu, očekuje se da će sezona biti dobra, ako je suditi po prvom kvartalu. Pokazatelji za prva tri meseca su bili ohrabrujući posebno kada se radi o stranim posetiocima, a ono što se zapaža je promena strukture gostiju posebno u korist stranih posetilaca.

Rasprodati aranžmani za letnju sezonuTurističke agencije su prodale sve aranžmane za letnju sezonu, a sada se bave logistitikom, odnosno slanjem i povratkom putnika u zemlju.

Kako je rekao državni sekretar u Ministarstvu ekonomije i regionalnog razvoja Goran Petković, najpre su prodati jeftiniji i kraći aranžmani, i aranžmani za jun i septembar. Malo teže su se prodavali skuplji i aranžmani u jeku sezone, ali su agencije prestrukturirale ponudu, tako da su agencije prodajni posao završile i sada se bave logistikom, slanjem i povraćajem putnika u zemlju.

Petković je objasnio da je ekonomska kriza razlog zašto se više kupuju sedmodnevni nego desetodnevni aranžmani, zato bolje idu hoteli sa dve i tri zvezdice nego oni skuplji, ali su i pored toga sva sedišta u avionima koji voze putnike čarterima popunjeni.

Kada je reč o domaćem turizmu, očekuje se da će sezona biti dobra, ako je suditi po prvom kvartalu. Pokazatelji za prva tri meseca su bili ohrabrujući posebno kada se radi o stranim posetiocima, a ono što se zapaža je promena strukture gostiju posebno u korist stranih posetilaca. Dominiraju posetioci iz Nemačke i Italije, a sve je veći broj ljudi koji kombinuju poslovne posete sa zadovoljstvom i obilaskom turističkih destinacija.

Prema rečima Petkovića, domaći posetioci zadržavaju nivo iz prošle godine, ali imajući u vidu restrukturiranje domaćeg budžeta i smanjenje putovanja u inostranstvo, očekivanja su veća nego prošle letnje sezone.

Mnoge destinacije su značajno unapredile ponudu kao što su Banja Vrujci, Kopaonik, Mokra Gora, ali i Zlatibor, a tu je i potpuno nova destinacija na Staroj planini. Treba pomenuti i dva nova akva parka u Aranđelovcu i Bačkom Petrovcu, ali i destinacije duž Dunava koje su unapredile svoju ponudu od Belocrkvanskih jezera do tradicionalno dobre ponude u Apatinu, naglasio je Petković.

I beogradsko kupalište ''Ada Ciganlija'', kao je podsetio, nedavno je dobilo prvu plavu zastavicu koja svedoči o kvalitetu plaže savskog jezera.

Kada je reč o banjskom turizmu, banje koje su se bavile razvojem u medicinskom smislu, kao što je Atomska banja Gornja Trepča ili Merkur u Vrnjačkoj banji beleže dobre rezultate. Isto važi i za Prolom banju koja je i u medicinskom, a još više u preventivnom smislu unapredila kapacitete, kao i Banja Koviljača, dok Banja Vrujci raspolaže sa tri bazenska kompleksa za dnevne posetioce.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik