Subotica grad budućnosti u jugoistočnoj Evropi

Bez autora
May 30 2012

Grad Subotica dobitnik je priznanja "Brend lider" za 2012. godinu u kategoriji "Grad budućnosti u jugoistočnoj Evropi". Nagrada je uručena u okviru Brend konferencije, osme po redu, koja je u beogradskom Sava centru okupila lidere turističke industrije iz regiona pod sloganom "Turizam - progresivni brend regiona". Nagradu "Brend lider" gradonačelniku Subotice Saši Vučiniću uručio je Milivoje Radovanović, direktor kompanije Mas medija internešenal, organizatora konferencije. Subotica je u poslednje dve godine učinila dosta napora u privlačenju stranih investicija, o čemu svedoči i nagrada Fajnenšel tajmsa „"Evropski grad budućnosti", gde je Subotica svrstana u top deset gradova jugoistočne Evrope na osnovu strategije privlačenja investicija. Sledeća faza razvoja Subotice upravo je razvoj turizma, za koji postoje potencijali.

Subotica grad budućnosti u jugoistočnoj EvropiGrad Subotica dobitnik je priznanja "Brend lider" za 2012. godinu u kategoriji "Grad budućnosti u jugoistočnoj Evropi". Nagrada je uručena u okviru Brend konferencije, osme po redu, koja je u beogradskom Sava centru okupila lidere turističke industrije iz regiona pod sloganom "Turizam - progresivni brend regiona".

Nagradu "Brend lider" gradonačelniku Subotice Saši Vučiniću uručio je Milivoje Radovanović, direktor kompanije Mas medija internešenal, organizatora konferencije.

Subotica je u poslednje dve godine učinila dosta napora u privlačenju stranih investicija, o čemu svedoči i nagrada Fajnenšel tajmsa "Evropski grad budućnosti", gde je Subotica svrstana u top deset gradova jugoistočne Evrope na osnovu strategije privlačenja investicija. Sledeća faza razvoja Subotice upravo je razvoj turizma, za koji postoje potencijali.

Ovo je druga nagrada subotičkoj lokalnoj samoupravi od strane kompanije Mas medija internešenal. U 2011. godini Subotica je nagrađena priznanjem "Biznis partner".

Brend konferencija, u skladu sa jedinstvenom tradicijom bavljenja brendingom i misijom promocije najboljih primera razvoja i tehnologija brendiranja, dodeljuje nagrade najboljima iz Srbije i regiona jugoistočne Evrope. Nagrada "Brand Leader Award" se dodeljuje iz više različitih oblasti u cilju isticanja pojedinačnih zalaganja i poslovnih uspeha u izgradnji tržišne prepoznatljivosti i pozicioniranju autentičnog brenda.

Pored subotičke lokalne samouprave, kao "brend lideri" u različitim oblastima nagrađeni su i Istarska županija, Farmakom MB, privredna komora Srbije, Turistička organizacija grada Beograda, Kon Tiki travel, Zlatiborac, Hrvatska radio-televizija, B92, Press pablišing grupa, voditelj Ivan Ivanović i mnogi drugi.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik