Prema istraživanju analitičkog veb servisa Experian Hitwise, najpretraživanija reč na Google, Yahoo i Bing pretraživačima u Americi, je Facebook. Podaci se odnose na mart, a pokazuju da prosečno dva odsto korisnika traži termin Facebook. Veliki broj pretraga ode i na Facebook.com i Facebook login.Ukupno, čak 2,2 odsto pretraga Amerikanaca ode na termine koji imaju veze sa Facebookom. Prevedeno u konkretne brojke, to je 85,4 miliona Amerikanaca koji svakoga meseca u pretraživač ukucaju termin Facebook.
Prema istraživanju analitičkog veb servisa Experian Hitwise, najpretraživanija reč na Google, Yahoo i Bing pretraživačima u Americi, je Facebook.
Podaci se odnose na mart, a pokazuju da prosečno dva odsto korisnika traži termin Facebook. Veliki broj pretraga ode i na Facebook.com i Facebook login.
Ukupno, čak 2,2 odsto pretraga Amerikanaca ode na termine koji imaju veze sa Facebookom. Prevedeno u konkretne brojke, to je 85,4 miliona Amerikanaca koji svakoga meseca u pretraživač ukucaju termin Facebook.
Zbog toga su pojedini sajtovi odlučili da u svoj naziv dodaju "Facebook Login" kako bi pridobili 'deo kolača' od klikova u vezi sa ovim terminom.
Nakon Facebooka sledi, pogađate - Twitter!