„Folksvagen“ je potvrdio da će 2013. lansirati svoj prvi električni automobil. Do tada, Nemci su predstavili viziju ekološkog taksija, baziranom na studijskom modelu „spejs-ap“.„Folksvagen milano taksi“ pokreću litijum-jonska baterija i elektromotor (115 KS), a ukupna autonomija iznosi 300 kilometara. Baterije se mogu dopuniti do 80 odsto kapaciteta za manje od jednog sata. Eko-taksi ima velika klizna vrata sa desne strane, dok je suvozačevo sedište pretvoreno u prostor za odlaganje prtljaga.
„Folksvagen“ je potvrdio da će 2013. lansirati svoj prvi električni automobil.
Do tada, Nemci su predstavili viziju ekološkog taksija, baziranom na studijskom modelu „spejs-ap“.
„Folksvagen milano taksi“ pokreću litijum-jonska baterija i elektromotor (115 KS), a ukupna autonomija iznosi 300 kilometara. Baterije se mogu dopuniti do 80 odsto kapaciteta za manje od jednog sata. Eko-taksi ima velika klizna vrata sa desne strane, dok je suvozačevo sedište pretvoreno u prostor za odlaganje prtljaga. Dugačak je samo 3,73 metra, što je idealno za probijanje saobraćajem zagušenim metropolama. Ime je dobio po taksi vozačima iz Milana koji su za svoje automobile birali kombinaciju crne i zelene boje.