“Bambi Banat” ostao lider na domaćem konditorskom tržištu

Bez autora
Jun 22 2010

Koncern “Bambi Banat” je u prvih pet meseci 2010. godine zabeležio rast ukupne prodaje za 26 posto u odnosu na isti period 2009. godine i ostvario promet od 2,8 milijardi dinara. Od početka godine ostvaren je rast prodaje, kako u Srbiji, tako i na izvoznim tržištima. Ukupna vrednost izvoza iznosila je 5,6 miliona evra, što je za pet posto više nego u istom 2009. godine. Proizvodi ove kompanije najviše su se prodavali u regionu, ali su se našli i na tržištima Amerike, Kanade i Australije. Do kraja godine očekuje se da vrednost izvoza te kompanije dostigne 15 miliona evra. Kroz domaću prodaju zabeležen je prihod od 2,3 milijardi dinara i ostvaren rast od 21 posto. Ovakvom rezultatu doprinelo je i lansiranje 24 nova proizvoda koja su dobro prihvaćena od strane potrošača. I pored izazova sa kojima se kompanija suočavala, “Bambi Banat” je ostao lider na domaćem konditorskom tržištu. U godini ekonomske krize kompanija je uspela da iz svojih unutrašnjih rezervi uštedi 4,8 miliona evra. Iz koncerna “Bambi Banat” uskoro će krenuti prve narudžbine za Rumuniju, dok se u Bugarskoj traži adekvatni distributer za to tržište.

“Bambi Banat” ostao lider na domaćem konditorskom tržištuKoncern “Bambi Banat” je u prvih pet meseci 2010. godine zabeležio rast ukupne prodaje za 26 posto u odnosu na isti period 2009. godine i ostvario promet od 2,8 milijardi dinara.  

Od početka godine ostvaren je rast prodaje, kako u Srbiji, tako i na izvoznim tržištima. Ukupna vrednost izvoza iznosila je 5,6 miliona evra, što je za pet posto više nego u istom 2009. godine.

Proizvodi ove kompanije najviše su se prodavali u regionu, ali su se našli i na tržištima Amerike, Kanade i Australije. Do kraja godine očekuje se da vrednost izvoza te kompanije dostigne 15 miliona evra.

Kroz domaću prodaju zabeležen je prihod od 2,3 milijardi dinara i ostvaren rast od 21 posto. Ovakvom rezultatu doprinelo je i lansiranje 24 nova proizvoda koja su dobro prihvaćena od strane potrošača.

I pored izazova sa kojima se kompanija suočavala, “Bambi Banat” je ostao lider na domaćem konditorskom tržištu. U godini ekonomske krize kompanija je uspela da iz svojih unutrašnjih rezervi uštedi 4,8 miliona evra.

Iz koncerna “Bambi Banat” uskoro će krenuti prve narudžbine za Rumuniju, dok se u Bugarskoj traži adekvatni distributer za to tržište.

Kompanija će nastaviti sa tradicijom širenja svog proizvodnog programa, čemu će doprineti i planirane investicije za ovu godinu u vrednosti od 3,4 miliona evra.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik