Deda Mraz je najskuplji brend na svetu, ocenila je britanska agencija "Brend Fajnens". Prema oceni ove agencije, Deda Mraz bi kao brend vredeo 1,162 milijarde evra, oko tri puta više od kompanije "Epl", čija se vrednost kreće oko 366 milijardi evra.Lik dugobradog i belobradog starca obučenog u crveno-belo odelo osmišljen još u 19. veku, kao brend bio bi pet puta skuplji od "Koka-kole", čija je vrednost na berzama 200,9 milijardi evra.
Deda Mraz je najskuplji brend na svetu, ocenila je britanska agencija "Brend Fajnens".
Prema oceni ove agencije, Deda Mraz bi kao brend vredeo 1,162 milijarde evra, oko tri puta više od kompanije "Epl", čija se vrednost kreće oko 366 milijardi evra.
Lik dugobradog i belobradog starca obučenog u crveno-belo odelo osmišljen još u 19. veku, kao brend bio bi pet puta skuplji od "Koka-kole", čija je vrednost na berzama 200,9 milijardi evra.
"Deda Mraz je brend broj jedan u svetu", smatra Dejvid Hej direktor britanske agencije koja je za procenu vrednosti brenda koristila ekonomski učinak Deda Mraza u turističkom, trgovinskom i u ugostiteljskom sektoru.
"Neosporno je da je Deda Mraz poznata ličnost najveće vrednosti u svetu, i nije ni čudo što brendovi kao što su "Koka-kola", "Folksvagen" ili "KFC" pokušavaju da se približe njegovoj poplurarnosti.
Kada je reč o poznatim ličnostima, fudbaler Dejvid Bekam je, posle najavljenog povlačenja sa fudbalskih terena u maju ove godine, na osnovu raznih ugovora za reklamiranje robnih marki zaradio 35,5 miliona evra, a očekuje se da bi ta vrednost mogla dostići 363,2 miliona evra.
Procenjuje se da je rođenje naslednika britanske krune u julu ove godine princa Džordža, britanskoj ekonomiji donelo 581,2 miliona evra.