Nedavno okončano istraživanje je pokazalo da je 45% anketiranih među 3 najkorišćenije aplikacije navelo društvenu mrežu Facebook, dok u slučaju Twittera taj procenat iznosi 13%. Konačni rezultati istraživanja tako su pokazali da je Facebook zapravo više nego tri puta popularniji od Twittera, naročito kada je u pitanju korišćenje mobilnih aplikacija.Kupci pametnih telefona su bili zamoljeni da imenuju tri najčešće korišćene aplikacije na njihovim uređajima, a 45% njih je saopštilo da je to Facebook, 13% se odlučilo za Twitter, a 11% je reklo da je to Candy Crush Saga, popularna igra za mobilne telefone.
Nedavno okončano istraživanje je pokazalo da je 45% anketiranih među 3 najkorišćenije aplikacije navelo društvenu mrežu Facebook, dok u slučaju Twittera taj procenat iznosi 13%.
Konačni rezultati istraživanja tako su pokazali da je Facebook zapravo više nego tri puta popularniji od Twittera, naročito kada je u pitanju korišćenje mobilnih aplikacija.
Kupci pametnih telefona su bili zamoljeni da imenuju tri najčešće korišćene aplikacije na njihovim uređajima, a 45% njih je saopštilo da je to Facebook, 13% se odlučilo za Twitter, a 11% je reklo da je to Candy Crush Saga, popularna igra za mobilne telefone.
U istraživanu je učestvovalo ukupno 500 ljudi u periodu između juna i septembra ove godine i ono pokazuje da nimalo nije ugrožen primat Facebooka kada se radi o aplikacijama za mobilne telefone, što mu trenutno obezbeđuje 25% udela na tržištu oglašavanja na mobilnim uređajima, prema podacima koje objavila kompanija koja je sprovela ovu anketu.
Facebook tako i dalje dominira ne samo kada se radi o preuzimanju sadržaja, već i u najčešćem korišćenju na mobilnim telefonima. Za mnoge druge poznate aplikacije kao što su Youtube ili Pandora, izjasnilo se svega 10% korisnika, kada je u pitanju aplikacija koju najčešće koriste.