U Kini trenutno ima više od 1,3 milijarde registrovanih računa na mikrobloging servisima, medijskom kanalu koji se smatra najjačim sredstvom komunikacija u toj zemlji. Kineska agencija za informisanje javila je kako je korišćenje ove vrste servisa u poslednje vreme u porastu, a posebno preko servisa poput Weibo, T.qq i sličnih.Mikroblog je naziv za "blog servis" koji se, za razliku od tradicionalnih blogova, sastoji isključivo od kratkih poruka, fotografija, videodatoteka i drugih sadržaja.
U Kini trenutno ima više od 1,3 milijarde registrovanih računa na mikrobloging servisima, medijskom kanalu koji se smatra najjačim sredstvom komunikacija u toj zemlji.
Kineska agencija za informisanje javila je kako je korišćenje ove vrste servisa u poslednje vreme u porastu, a posebno preko servisa poput Weibo, T.qq i sličnih. Mikroblog je naziv za ‘blog servis’ koji se, za razliku od tradicionalnih blogova, sastoji isključivo od kratkih poruka, fotografija, videodatoteka i drugih sadržaja.
U cilju borbe protiv korupcije i unapređenja komunikacija s javnošću samo je kinesko pravosuđe pokrenulo više od 170 hiljada mikroblogova. Inspekcijski i istražni organi takođe imaju oko hiljadu računa na ovim servisima. Osim toga, organi pravosuđa imaju korisničke račune na Sina Weibo i WeChat, društvenim mrežama koje su pandan sveprisutnom Twitteru.